sara banoo

از زبان خاله نگین

1395/7/28 17:23
نویسنده : negin
35 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی عمر خاله .نفس جان معذرت میخوام که اینقدر دیر به دیر پست میزارم  یک چند وقتی هست که درگیر کار هایی هستم  .کمتر وقت میکنم به وبلاگ عشقم سر بزنم .

خوشگلم بعد از مریضی که دچار شدی خیلی خیلی زحمت کشیدیم تا دوباره جای خودتو بگیری ، خاله جانم این عفونت نبوده تب خال پوستی بوده که متاسفانه نمونه برداری 

بیمارستان مشکل داشته .

خاله جانم تازه گی ها خیلی حساس شده ای و سریع دلگیر میشوی  همانطور که خودت میدانی  عزیز دل من و همنچین  کل خانواده هستی .

ومثلا بی دلیل قهر میکنی  .

یک عروسک به نامکمامان سینا داری و عاشقانه اورا دوست داری  به حدی که وقتی ازت سوال میکنم من را بیشتر دوست داری یا مامان سینا را تو مامان سینا را انتخاب میکنی .

اسم این عروسک را از روی یک آهنگ  کپی کردیم .یک روز داخل ماشین عموجون (عمو افشین) نشته بودید که این آهنگ  پخش میشود و شما بعد از اتمام این آهنگ  از عمو خواهش میکنی تا دوباره آن را برای تو پلی کند  از همان روز با عمه جان آرزو اسم این عروسکت را مامان سینا می نامی.

قسمتی از آهنگ :میثاق راد با مهدی آریان 

بیا بیا بیا 

خانمها دس دس خانومم اینا دس دس

خاله پریا دست دست پیمان اینا دس دس

..........آخ بمیرم فدات شم 

خوشگل خنده هات شم حالا دیوونه ی نگات شم 

هله هله هله

هله هله هله

حالا مبینا اینا دس دس مامان سینا دست دست .

شما کل این آهنگ رو حفظ هستی .

فعلا خداحافظ  نفس خاله :D:D:):)

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sara banoo می باشد